Adam Burda

Jsem člověk, který má rád svuj klid. Nevyhýbám se ale novým zkušenostem a jsem ochoten experimentovat v jakémkoliv poli. Mé koníčky mohou připadat mnohým nezajímavé a fádní, ale opak je pravdou. Ocení je ale jen ti, kteří k nim mají vztah. Volný čas se snažím věnovat pobytu venku, a nezáleží mi zrovna na tom, jaké je počasí. Nejčastěji mě můžete potkat v Praze s fotoaparátem v ruce.
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1662x

Seznam rubrik

Adam Burda

Jak se stát nájemným vrahem (?)

Prvotní drobný pokus o sepsání nějaké vlastní delší povídky. Jedná se prozatím o první část, časem bude přibývat. Prosím, buďte schovívaví.

28.6.2012 v 20:25 | Karma: 19,07 | Přečteno: 4370x | Diskuse| Poezie a próza

Adam Burda

Děláme to všichni, tak proč se za to stydět?

Normální člověk má tendenci stydět se za svou sexualitu a prožitek ze sexu. Proč? Jak jsem tak o tom přemýšlel, vyšly my čtyři sorty lidí, řazené dle toho, jak moc před světem tyto věci skrývají nebo naopak ne.

2.1.2011 v 8:31 | Karma: 18,56 | Přečteno: 2692x | Diskuse| Osobní